Roblox education

Kol kiti žaidžia - aš kuriu žaidimus!

Nuostabu, kaip greitai auga mano dukros meilė kompiuterių mokslams ir tobulėja skaitmeniniai įgūdžiai.

„Roblox“ uždega aistrą žaidimų kūrimui ir sujungia juos su bendraminčiais, leidžiant laiką prasmingai.

- Ilzės mama, Evelina

APIE PROGRAMĄ

01

STEAM mokslo sritys

  • Moksleiviai įgis dizaino, matematikos, programavimo, gamtos mokslų, anglų ir lietuvių kalbų žinių.

  • STEAM mokslo sričių specialistų poreikis nuolat auga, 2020 m. numatyta 16 mln. laisvų darbo vietų STEAM specialistams.

  • Susidomėjimas tiksliaisiais mokslais paskatins moksleivius rinktis STEAM specialybes.

02

Įtraukus mokymas

  • STEAM mokslai šalies moksleivių vertinami kaip sunkūs, sausi ir neįdomūs.

  • Roblox STEAM programoje vyrauja praktinis, patiriminis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, vystomas supratimas, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime. 

  • Atsiranda natūralus poreikis eksperimentuoti ir atrasti naują sprendimą.

03

Kūrybinis mąstymas

  • 3D modelių kūrimas

  • grafikos dizaino žinios

04

LUA programavimo kalba

  • Moksleiviai mokosi programuoti su LUA programavimo kalba, kuri padės rimtus programavimo pagrindus

05

Viešas kalbėjimas ir kritinis mąstymas

  • reikš savo mintis

  • mokysis kritiškai mąstyti

  • nebijoti būti išskirtiniu ir kitokiu

06

Projektų valdymas

  • Mokysis valdyti projektus visose projekto stadijose

  • Sukurti žaidimui strategiją, pasitelkiant programavimo žinias

  • Sukurti žaidimą skirtingų poreikių žaidėjams

  • Panaudoti ir pritaikyti STEAM žinias, kuriant žaidimus

Kam skirtas šis būrelis?

kaina: 30eur/mėn.

amžius: 7 - 13 metų (skirstomi pagal klases)

įgūdžių lygis: pradedantieji

trukmė: 45 min. / 1,5 val. per savaitę

* praleidus pamoką mokykloje galite jungtis į nuotolinę pamoką šeštadieniais ir nepraleisti pamokėlių